БЛОГ

ТМ ЄС – критерії публічного порядку та принципів моралі

В наших попередніх матеріалах ми писали про важливість перевірки позначень до подання їх на реєстрацію в ЄС на предмет відповідності абсолютним критеріям охороноздатності, серед яких, зокрема, суперечливість публічному порядку або принципам моралі (п.f ч.1 ст. 7 Регламенту ЄС №2017/1001). В ...
Читати далі

Успішна реєстрація ТМ в ЄС – як зменшити ризики?

Продовжуємо розповідати про реєстрацію єдиної торговельної марки ЄС. Поговоримо про те, як зменшити ризики отримання відмови у реєстрації. За процедурою Європейське патентне відомство (EUIPO) здійснює перевірку позначення, поданого на реєстрацію, лише на наявність абсолютних підстав для відмови у реєстрації – ...
Читати далі

Новий Закон “Про авторське право і суміжні права”

1 грудня 2022 року Верховна Рада прийняла новий Закон (проект № 5552-1) “Про авторське право і суміжні права”, який набрав чинності 01.01.2023 року. Метою нового закону стала необхідність оновлення українського законодавства в сфері авторського права та суміжних прав в аспекті ...
Читати далі

Як не втратити ТМ через невикористання

Чи знаєте ви, що зареєструвавши торговельну марку, ви зобов’язані її використовувати? В іншому випадку ви можете її просто втратити. В Україні, як і в інших країнах, діє норма, за якою будь-яка особа має право звернутися до суду із заявою про ...
Читати далі

Основні переваги визнання торговельної марки добре відомою в Україні

На сьогоднішній день в Україні добре відомими визнано вже більш ніж 230 різних торговельних марок та позначень, серед яких: “McDonald’s”, “СТБ”, “ТСН”, “GOOGLE”, “Nemiroff”, “Winner” та ТМ “ROZETKA”, “Aliexpress” та інші. Основні переваги визнання торговельної марки добре відомою такі: 1.  ...
Читати далі

Все про податки при операціях з роялті та програмним забезпеченням 2022

Перший, єдиний, але, як виявилось, вкрай необхідний в цьому році семінар «Все про податки при операціях з роялті та програмним забезпеченням» відбувся 9го грудня. Активність учасників, які долучилися і в залі, і онлайн, показує, що, попри все, бізнес працює, платить ...
Читати далі

Торговельна марка Європейського Союзу – чим приваблива та які має складності?

Торговельна марка ЄС – потужний інструмент для компаній, які реалізують товари чи надають послуги на території країн ЄС, оскільки правова охорона охоплює одразу 27 держав-членів і відкриває ринок з майже 447 мільйонним населенням. Щороку охорону в якості ТМ ЄС отримують ...
Читати далі

Трансформація українського відомства з інтелектуальної власності

Друзі, можливо, ви бачили нещодавні новини щодо трансформації українського відомства з інтелектуальної власності. Так, на зміну Укрпатенту прийшла новостворена організація – Національний офіс інтелектуальної власності та інновацій (УкрНОІВІ). Разом з тим виникли певні процедурні затримки, зокрема, з подачею заявок.Незважаючи на ...
Читати далі

Мадридська система чи національна реєстрація в інших країнах – що обрати?

Продовжуємо розповідати про можливості захисту торговельних марок за кордоном. Після того, як ми визначились з позначенням, яке потрібно зареєструвати, та з пріоритетними країнами, постає питання, яку процедуру обрати? Як краще подати заявку – напряму у патентне відомство іноземної держави чи ...
Читати далі

Переобрано керівні органи НАПА

В листопаді Національна асоціація патентних повірених України (НАПА) проводить Загальні збори свої членів та раз на два роки обирає новий склад керівних органів – Правління та Голову Правління. За строк 2021-2022 діяючим Правлінням асоціації, в якому також плідно працювали Вікторія ...
Читати далі
1 2 3 ... 27 ...