Реєстрація торговельної марки в інших країнах

– Міжнародна реєстрація торговельної марки за Мадридською системою

– Реєстрація торговельної марки в Європі (Єдина торгова марка ЄС)

– Реєстрація торгової марки в США

– Реєстрація торговельної марки в Китаї

Торговельна марка має територіальну охорону. Необхідність в міжнародній реєстрації торговельної марки виникає, коли ви хочете продавати товари або надавати послуги на території інших країн. Патентні повірені агенції «Синергія» супроводжують реєстрацію торговельних марок по всьому світу.

Варіанти способів реєстрації торговельної марки за кордоном:

Міжнародна реєстрація торговельної марки за Мадридською системою

*Рекомендується при необхідності реєстрації торгової марки в двох і більше країнах.

Переваги

– Спрощена процедури подачі заявки. До Міжнародного бюро інтелектуальної власності подається тільки одна заявка, в якій може бути заявлена охорона одночасно в десятках країн-учасниць Мадридської угоди та/або Мадридського Протоколу.

– Не має необхідності звертатися до патентних повірених в інших країнах і оплачувати їх гонорари. Достатньо звернутися до фахівців нашого агенції, які повністю супроводжуватимуть процедуру.

– Вартість реєстрації торговельної марки в декількох країнах за Мадридською системою, як правило, менша, ніж вартість національної реєстрації в цих країнах.

Недоліки

– Для того, щоб подати заявку за Міжнародною процедурою, необхідно мати або свідоцтво про реєстрацію ТМ в країні походження (для країн-учасниць Угоди), або подану заявку (для країн-учасниць Протоколу);

– Не всі країни є учасницями Мадридської угоди та/або Мадридського протоколу.

Строк реєстрації за Мадридською системою становить 12-18 місяців.

Будьте впевнені в своєму успіху

Реєстрація торговельної марки в Європі (Єдина торгова марка ЄС)

*Рекомендується при необхідності реєстрації торговельної марки на території більш ніж двох країн ЄС.

Переваги

– Дозволяє подавати одну заявку в один адміністративний центр ЄС для отримання охорони у всіх країнах Європейського Співтовариства.

– Заявка на реєстрацію торгової марки ЄС складається лише на одній з офіційних мов Євросоюзу і не вимагає перекладу на інші мови, що дозволяє заощадити на оплаті послуг перекладачів.

Недоліки

– Відмова в реєстрації торговельної марки хоча б в одній країні ЄС означає відмову в реєстрації і у всіх інших країнах ЄС.

– Додаткові витрати на послуги європейського патентного повіреного.

Строк реєстрації становить 5-6 місяців.

Реєстрація торговельної марки в кожній окремій країні

*Рекомендується при необхідності реєстрації в 1-2 країнах або в країнах, які не є учасницями Мадридської системи.

Переваги

– Немає прив’язки до інших країн.

– Не потрібна базова реєстрація торговельної марки в Україні.

– При наявності поданої аналогічної заявки в Україні можна скористатися 6-ти місячним пріоритетом за Паризькою конвенцією.

Недоліки

– Реєстрація проводиться згідно з чинним законодавством конкретної країни з залученням патентних повірених в кожній країні, що збільшує витрати на реєстрацію.

– Можливий мовний бар’єр, необхідність перекладів на офіційну мову країни.

Строк реєстрації торговельної марки відрізняються в кожній окремій країні.

Фахівці агенції «Синергія» допоможуть вибрати відповідну процедуру і проведуть реєстрацію торговельної марки в необхідній країні. Агенція має мережу надійних зарубіжних партнерів – патентних повірених по всьому світу.

Далі можна ознайомитися з особливостями реєстрації ТМ в деяких популярних країнах.

Реєстрація торговельної марки в США

 Реєстрація ТМ в США має свої особливості, зокрема:

1) потрібно мати підстави для подання заявки на реєстрацію ТМ:

– використовувати знак на території США;

– мати намір використовувати знак на території США найближчим часом;

– мати в іншій країні подану заявку на той же знак для тих же товарів / послуг (за умови подачі заявки у відомство США протягом 6 міс. Від дати подання першої заявки);

– мати в іншій країні вже зареєстрований знак стосовно тих же товарів / послуг.

2) потрібно обов’язково використовувати знак щодо всіх товарів і послуг, для яких він зареєстрований;

3) між 5 і 6 роком дії торговельної марки власнику необхідно подати декларацію та докази використання торговельної марки щодо товарів / послуг, для яких вона зареєстрована, або декларацію про її невикористанні з поважних причин. Так дія реєстрації буде продовжено ще на 5 років.

4) між 9 і 10 роком дії торговельної марки власнику необхідно подати декларацію та докази її використання щодо товарів / послуг, для яких вона зареєстрована або невикористання з поважних причин;

5) кожні 10 років власнику реєстрації необхідно подавати декларацію і докази використання ТМ або невикористання з поважних причин, а також клопотання про продовження дії реєстрації ТМ на кожні наступні 10 років.

Термін реєстрації торговельної марки в США – від 8 місяців.

Вартість реєстрації ТМ в США залежить від кількості класів, для яких вона подається на реєстрацію (кількість класів визначається тим, для яких товарів / послуг знак використовується / використовуватиметься).

Вартість реєстрації ТМ в США – від 975 доларів США;

Проведення попереднього пошуку для виявлення можливих ризиків:

Проведення попереднього пошуку нашими співробітниками – 3000 грн. в одному класі + 1000 грн. за кожний наступний клас.

Проведення попереднього пошуку із залученням патентних повірених США – від 470 доларів США.

Реєстрація торговельної марки в Китаї

Подати заявку на реєстрацію ТМ в Китаї має право будь-який нерезидент, фізична або юридична особа. Заявник зобов’язаний діяти через представника – патентного повіреного Китаю протягом усього процесу реєстрації.

Термін реєстрації торговельної марки в Китаї – до одного року, за умови відсутності запитів Відомства і заперечень з боку третіх зацікавлених осіб.

Вартість реєстрації ТМ в Китаї – від 771 доларів США;

Проведення попереднього пошуку для виявлення можливих ризиків:

Проведення попереднього пошуку нашими співробітниками – 3000 грн. в одному класі + 1000 грн. за кожний наступний клас.

Проведення попереднього пошуку із залученням патентних повірених Китаю – від 80 доларів США.

Відкривайте нові майданчики