Клієнт: Івент агенція «Ambient Event House»

Суть: Реєстрація ТМ в Україні, подолання попередньої відмови в реєстрації

Спеціалісти: Анна, Кравчук, Ольга Лось

Результат: ТМ успішно зареєстровано

Клієнтом – івент агенцією, яка займається організацією різнопланових заходів будь-якого масштабу на замовлення клієнтів, було заявлене на реєстрацію позначення

 відносно послуг 35 та 41 класу МКТП.  В ході реєстрації патентним відомством було надіслано повідомлення про можливу відмову в реєстрації заявленого позначення через раніше зареєстровані на іншу особу торговельні марки  “AMBIENT” та «Messe Frankfurt Ambiente» щодо споріднених послуг.

Юристи агенції розробили стратегію захисту прав на реєстрацію та підготували мотивовану відповідь на повідомлення Укрпатенту.

Юристами було проаналізовано сферу використання протиставлених позначення. Було виявлено, що їх власник – це організатор ярмарку, який є тимчасовим періодичним заходом, в рамках якого продавці демонструють та продають товар споживачам. Такі заходи проводяться в однаковому порядку та в певний період часу. В той же час діяльність клієнта – це організація та проведення святкових, мотивуючих, командоутворюючих заходів, зустрічей, конференцій, презентацій, фестивалей, масових заходів, днів народжень, весіль і т.п. Таким чином була відзначена суттєва відмінність в діяльності клієнта та власника протиставлених позначень.

Також юристами було наведено чимало доказів на користь відомості позначення клієнта українському споживачу внаслідок активного, тривалого та широкомасштабного використання позначення у соціальних мережах, у YouTube, в мережі Інтернет на популярних в Україні сайтах, на власному сайті, під час участі у профільних заходах в якості спікера тощо.  Вказані докази також вказували на те, що позначення клієнта набуло значної розрізняльної здатності серед споживачів та виникла стійка асоціація заявленого позначення саме з діяльністю клієнта.

Крім того, юристами зверталась увага експертизи на значні графічні, фонетичні та семантичні відмінності у протиставлених позначеннях. 

В сукупності всі наведені аргументи свідчили про неможливість сплутування протиставлених позначень, що було враховано Укрпатентом при прийнятті позитивного рішення у реєстрації торговельної марки клієнта для всіх послуг 35 та 41 класу МКТП.